El colegio de Cedeira cierra el patio de arena por riesgos para los niños

Nicolas01Temen la caída de varios pinos que están secos y alertan del peligro que representan la procesionaria y el mal estado de la valla de este recinto.

Hace años que los padres advierten del peligro que entrañan los pinos y la valla que rodea el patio de arena del Ceip Nicolás del Río, sin que las autoridades competentes hayan tomado medida alguna. Los representantes de los progenitores volvieron a trasladar este problema al consejo escolar celebrado el martes y la nueva dirección del centro acordó cerrar este patio, situado al pie del paseo marítimo, para garantizar la seguridad de los escolares.

La medida responde a tres motivos, como explica el director, Alejandro Martínez. El estado de los pinos, situados en la parte exterior del recinto, a apenas un metro del vallado, «moitos deles secos e coas polas riba dos nenos cando xogan no recreo». Esto hace temer que un temporal pueda derribarlos. Por otro lado, el cierre exterior, «polo que xa hai varios partes médicos de nenos que se lastimaron (en un caso fue necesario poner más de diez puntos por un corte), cunha rexa moi deteriorada».

Y a mayores, la procesionaria del pino, «que provoca conxuntivite, urticaria ou distintas reaccións a rapaces alérxicos; pódense ver as eirugas paseando polo patio de area no recreo (no solo durante la primavera)». El Anpa Picapeixe comparte «totalmente» las razones que han llevado a inhabilitar este espacio temporalmente. Y valora la «rápida» reacción del equipo directivo ante un problema que viene de lejos. El director del Ceip Nicolás del Río ha pedido «solucións» al Concello de Cedeira, a la Xefatura Territorial de la Xunta y a la Demarcación de Costas. «Temos que cambiar eses nenos para outra zona no recreo, pero non supón un gran inconvinte na marcha do colexio», asegura.

Link: http://www.Lavozdegalicia.es

Esta entrada foi publicada en Cedeira, Comarcas, Fotos de Cedeira, Galicia, Politica Local, Traballo, Turismo local. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.