Denuncian la acampada del río Condomiñas habilitada durante las fiestas de Cedeira

ACampadaDesde el Concello aseguran que “todas” las caravanas disponían de conexión a la red de saneamiento.

Un particular ha denunciado, con el respaldo del Círculo de Podemos en Cedeira, la acampada habilitada junto al río Condomiñas por el Concello de Cedeira durante las fiestas. En la denuncia ante al Servicio de Protección de la Naturaleza (Seprona) de la Guardia Civil se dice que esta zona «no dispone de ningún sistema para la recogida de los lixiviados producidos por estos vehículos que, mediante un sistema de canalización de mangueras, vierten las aguas directamente al campo, sin que haya ninguna medida correctora (…); pueden filtrarse con el tiempo al río».

El firmante critica que «la comisión (el Concello) no ha puesto las medidas necesarias para evitar este problema». El alcalde, el socialista Pablo Moreda, afirmó ayer no tener constancia de la denuncia. E incidió en que este año, «a diferencia do pasado, tiñamos baños públicos, enganche de auga e estaban tódalas caravanas conectados á rede de saneamento».

Link: http://www.lavozdegalicia.es

 

Esta entrada foi publicada en Cedeira, Comarcas, Fotos de Cedeira, Fotos Galicia, Galicia, Patrona Cedeira 2015, Politica Local, Traballo, Turismo, Turismo local. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.