La Asociación de Maiores de Cedeira, molesta con el PP, pide mejoras para el local

Pancarlocal
El colectivo lamenta que los populares no mostraran tanta sensibilidad con el auditorio como con el centro de la plaza Roja

La Asociación de Maiores de Cedeira solicita mejoras en el local del auditorio, «que conte co persoal necesario para a cafetería e limpeza, e se impartan nel cantas actividades poidan ser útiles» para este colectivo. El exsecretario de la entidad, Antonio Rey, lamenta que el PP no mostrase en su día «a sensibilidade» que ahora tiene con el centro de la plaza Roja.

Rey recuerda que el entonces alcalde, Luis Rubido, «pretendeu pechar (el local del auditorio, construido con subvenciones de la Xunta de Galicia), alugando ese outro (en la plaza Roja) por un precio sempre alto, por innecesario». Los afectados recabaron entonces más de 700 firmas y lograron el compromiso del regidor de permanecer allí mientras no comenzasen las obras del centro de día, «pero coa condición de que todos os gastos de mantemento correran a cargo dos usuarios, incluído o papel hixiénico que agora reclama para o outro local».

«Non parece que entonces lle preocupase demasiado nin as idades avanzadas, que as había, nin as minusvalías, se as houbera», reprocha Rey. Cree que juntos, en el auditorio, estarán «máis integrados, máis diversos, con máis actividades e sen máis custo para o Concello».

Link: http://www.lavozdegalicia.es

 

Esta entrada foi publicada en Cedeira, Comarcas, Fotos de Cedeira, Fotos Galicia, Galicia, Politica Local, Traballo. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.