Moreda culpa al PP de la situación económica por gastar 720.000 euros antes de las elecciones municipales

concelloEl alcalde recuerda que el interventor ya advirtió al anterior ejecutivo de que podría incurrir en «inestabilidade orzamentaria»

El alcalde de Cedeira sale al paso de las críticas de Podemos responsabilizando al gobierno del PP de la situación económica del Concello «porque gastou 720.000 euros con cargo ao remanente de tesourería de 2014 nos meses previos ás municipais [el 24 de mayo de 2015], con fins electorais, non en obras urxentes». El socialista Pablo Moreda se refiere a los informes de Intervención de junio y diciembre de 2014, en los que ya se advertía de que «co emprego do remanente o Concello incorreríapresumiblemente en inestabilidade orzamentaria e incumpriría a regra de gasto».

Moreda constata que el PP obvió los avisos y le culpa del plan económico y financiero que tuvo que aprobar el Concello en julio, «e que condiciona os orzamentos de 2016 e 2017». Moreda le recuerda a Podemos, por otro lado, que la información sobre dietas y gasto de alumbrado está en el portal de transparencia.

Link. http://www.lavozdegalicia.es

Esta entrada foi publicada en Cedeira, Comarcas, Fotos de Cedeira, Fotos Galicia, Galicia, Politica, Politica Local, Traballo. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.