Los temporales devoran la playa de A Magdalena

PraiaCedeira02

El Concello urge a Costas a elaborar el estudio ambiental

A. F. C.

Los temporales de las últimas semanas han socavado la playa de A Magdalena, devorando la arena hasta dejar al descubierto la empalizada e incluso horadar por detrás. La situación se agrava cada invierno. El Concello defiende la labor de la plataforma constituida para defender este entorno y urge a Costas a elaborar el comprometido estudio de impacto ambiental. «Iso é prioritario, un estudo integral. A Rafael Eimil [jefe de la Demarcación de Costas de Galicia] recordámoslle a promesa de facelo e sabemos que o custe é duns 30.000 euros, unha nimiedade respecto ao que se leva gastado na praia», remarca Camilo Casal, segundo teniente de alcalde y responsable del área de Medio Ambiente.

Tanto Casal como el regidor, Pablo Moreda, recuerdan que Eimil también se comprometió a reunirse con los integrantes de la plataforma, en Cedeira, y contestar a las inquietudes de los vecinos en torno a este asunto. «Que cumpra e informe da evolución do areal desde hai 30 anos», pide Casal. El gobierno cedeirés, formado por PSOE, BNG y Anova, también ha abordado este tema con Portos de Galicia, «porque sabemos que hai puntos negros e pretendemos que haxa un control maior e que se poña a funcionar ben o saneamento dos edificios do peirao, a lonxa, o local da Cruz Vermella, a Casa do Mar, as chabolas dos mariñeiros», indica Casal. «En Portos están receptivos e explicáronnos que pretenden instalar dúas mini depuradoras porque conectar coa estación principal, a máis dun quilómetro de distancia, non é viable economicamente», abunda, convencido de que solo una actuación integral puede solucionar el problema. El Concello se opondrá a cualquier nueva actuación de Costas mientras no se redacte el estudio ambiental, condicionado por Eimil «a que se aproben os orzamentos do Estado».

Link: http://www.lavozdegalicia.es

Advertisements
Esta entrada foi publicada en Cedeira, Comarcas, Fotos de Cedeira, Fotos Galicia, Galicia, Natureza, Politica, Politica Local, Temporal, Traballo. Ligazón permanente.

One Response to Los temporales devoran la playa de A Magdalena

  1. Manuel Millara Nebril di:

    LA PLAYA DE CEDEIRA, COMO TODAS LAS PLAYAS , SE FORMO POR LOS TEMPORALES Y LAS CALMAS…ASI LA RECUERDO DESDE LOS AÑOS 50…PERO PARECE QUE NOS GUSTA ENGAÑARNOS Y ACHACAR A LOS TEMPORALES EL DAÑO QUE LA MANO DEL HOMBRE CON UN ESPIGON INADECUADO Y UNA URBANIZACION SALVAJE EN LA MISMA PLAYA, HAYA ACABADO CON LA ARENA Y LAS DUNAS…RECONOCER ESTO ES YA UN PRINCIPIO DE SOLUCION…

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s