Los temporales devoran la playa de A Magdalena

PraiaCedeira02

El Concello urge a Costas a elaborar el estudio ambiental

A. F. C.

Los temporales de las últimas semanas han socavado la playa de A Magdalena, devorando la arena hasta dejar al descubierto la empalizada e incluso horadar por detrás. La situación se agrava cada invierno. El Concello defiende la labor de la plataforma constituida para defender este entorno y urge a Costas a elaborar el comprometido estudio de impacto ambiental. «Iso é prioritario, un estudo integral. A Rafael Eimil [jefe de la Demarcación de Costas de Galicia] recordámoslle a promesa de facelo e sabemos que o custe é duns 30.000 euros, unha nimiedade respecto ao que se leva gastado na praia», remarca Camilo Casal, segundo teniente de alcalde y responsable del área de Medio Ambiente.

Tanto Casal como el regidor, Pablo Moreda, recuerdan que Eimil también se comprometió a reunirse con los integrantes de la plataforma, en Cedeira, y contestar a las inquietudes de los vecinos en torno a este asunto. «Que cumpra e informe da evolución do areal desde hai 30 anos», pide Casal. El gobierno cedeirés, formado por PSOE, BNG y Anova, también ha abordado este tema con Portos de Galicia, «porque sabemos que hai puntos negros e pretendemos que haxa un control maior e que se poña a funcionar ben o saneamento dos edificios do peirao, a lonxa, o local da Cruz Vermella, a Casa do Mar, as chabolas dos mariñeiros», indica Casal. «En Portos están receptivos e explicáronnos que pretenden instalar dúas mini depuradoras porque conectar coa estación principal, a máis dun quilómetro de distancia, non é viable economicamente», abunda, convencido de que solo una actuación integral puede solucionar el problema. El Concello se opondrá a cualquier nueva actuación de Costas mientras no se redacte el estudio ambiental, condicionado por Eimil «a que se aproben os orzamentos do Estado».

Link: http://www.lavozdegalicia.es

Advertisements
Esta entrada foi publicada en Cedeira, Comarcas, Fotos de Cedeira, Fotos Galicia, Galicia, Natureza, Politica, Politica Local, Temporal, Traballo. Ligazón permanente.

Unha resposta a Los temporales devoran la playa de A Magdalena

  1. Manuel Millara Nebril di:

    LA PLAYA DE CEDEIRA, COMO TODAS LAS PLAYAS , SE FORMO POR LOS TEMPORALES Y LAS CALMAS…ASI LA RECUERDO DESDE LOS AÑOS 50…PERO PARECE QUE NOS GUSTA ENGAÑARNOS Y ACHACAR A LOS TEMPORALES EL DAÑO QUE LA MANO DEL HOMBRE CON UN ESPIGON INADECUADO Y UNA URBANIZACION SALVAJE EN LA MISMA PLAYA, HAYA ACABADO CON LA ARENA Y LAS DUNAS…RECONOCER ESTO ES YA UN PRINCIPIO DE SOLUCION…

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s