O proxecto inicial adaptouse aos requisitos do Consorcio e o presuposto é de 139.000 euros

La reforma implica un incremento del presupuesto, de los 74.557 euros iniciales a 139.238.

En julio de 2014, a propuesta del Concello de Cedeira, gobernado entonces por el PP, se redactó un proyecto para ampliar la escuela infantil, incorporando la planta baja del edificio contiguo, utilizada ahora por el colectivo Sobre Rodas. En abril de 2015 se incorporó una adenda, a petición del Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar, que volvió a plantear nuevos requisitos a comienzos de este año, como el cambio de ubicación de la cocina o la construcción de un aseo para el público y un despacho junto al acceso principal al centro. Mantiene, eso sí, la creación de una nueva aula de dos a tres años, la adecuación de la urbanización exterior, los accesos o el cierre. La reforma implica un incremento del presupuesto, de los 74.557 euros iniciales a 139.238.

El alcalde, Pablo Moreda, indica que el borrador del estudio previo ha sido consensuado con el Consorcio, «polo que agora nada máis que se está á espera do compromiso económico da Xunta para que a obra sexa unha realidade». En una reunión con los padres, el regidor y la edila del BNG Manuela López explicaron que llevan tiempo reclamando una entrevista con el conselleiro de Política Social y el gerente del Consorcio para tratar este tema.

Link: http://www.lavozdegalicia.es

Advertisements
Esta entrada foi publicada en Cedeira, Comarcas, Cultura, Fotos de Cedeira, Fotos Galicia, Galicia, Politica, Politica Local, Traballo. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s