El Concello de Cedeira recurre al arbitraje de la Diputación para desatascar el PERI de Xunqueira

El organismo provincial analizará los 1.500 folios de expediente

Los 1.500 folios que conforman el expediente del Plan Especial de Reforma Interior (PERI) – Unidad de Ejecución Integral 1 de A Xunqueira ya se encuentran en el servicio provincial de Asistencia a Municipios.

El gobierno local de Cedeira ha decidido recurrir al arbitraje de la Diputación en un intento de desatascar la tramitación del plan, promovida por un particular, tras más de una década desde que se aprobara inicialmente, el 11 de enero de 2007. «Estase dando un paso moi importante, este asunto está enquistado, naceu en 2006 e xa pasaron diferentes técnicos e gobernos locais.

Entendemos a preocupación e o malestar existente por parte da propiedade por un proxecto tan complexo, o máis complexo dos que levan pasado polo Concello en 15 anos, e pretendemos desbloquear a situación. É unha actuación moi importante para a propiedade e tamén para o Concello, porque unha parcela pasará a disposición da Administración local», sostiene el alcalde, el socialista Pablo Moreda.

La concejala de Urbanismo, la nacionalista María Xosé Rodríguez, comparte la necesidad de sacar adelante este proyecto. De la Diputación saldrán sendos informes jurídico y técnico «e esa conclusión determinará por onde se debe proceder», subraya el mandatario local. Aunque no se trate de un dictamen vinculante.

Retrasos

La familia que promueve el PERI ha criticado tanto al actual ejecutivo local como al anterior por el retraso en la tramitación y las trabas.

Link: http://www.lavozdegalicia.es

Advertisements
Esta entrada foi publicada en Cedeira, Comarcas, Fotos de Cedeira, Fotos Galicia, Politica, Politica Local, Traballo. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s