Cedeira creará un centro de interpretación da pedra formosa no castelo de A Concepción

José Pardo

El Concello destina 40.000 euros a la remodelación de la fortaleza, situada al pie del yacimiento del Campo do Castro

A. F. C.

Una de las estancias del castillo de A Concepción se convertirá en centro de interpretación de la pedra formosa hallada en la excavación del yacimiento del Campo do Castro, en la punta de O Sarridal. Es una de las actuaciones previstas por el Concello de Cedeira dentro del proyecto de remodelación de la fortaleza, dotado con 40.000 euros en el presupuesto municipal de este año. «Queremos facerlle unha posta en valor e compatibilizalo co contorno, xa que está no ámbito do castro», explica la concejala de Cultura, la nacionalista María Xosé Rodríguez, arqueóloga de profesión. «O castelo ten tres estancias, a do medio, na parte expositiva, quedaría igual, relativa á propia fortaleza, reformando os paneis e outros elementos -detalla-; e as outras dúas salas, unha dedicarase á cultura castrexa en xeral e a outra centrarase no monumento con forno do Sarridal, facendo un pequeno centro de interpretación da pedra formosa, dada a importancia que ten, xa que é a quinta que se atopa en Galicia».

Exposición de piezas del castro

Las obras de acondicionamiento del castillo de A Concepción se ejecutarán el próximo otoño, según avanza la primera teniente de alcalde. Una vez que se complete la reforma, el Concello solicitará autorización a la Dirección Xeral de Patrimonio, que ha financiado las dos primeras fases de la excavación arqueológica del Campo do Castro, para exponer en la fortaleza las piezas encontradas en el yacimiento. «Estanse mandando ao castelo de San Antón, a A Coruña, e cando teñamos a obra acabada, a idea é poder mostralas aquí», adelanta. En los sondeos iniciales, el equipo dirigido por el arqueólogo Emilio Ramil había localizado cerámica castrexa y una sigillata (cerámica fina) romana.

La responsable municipal de Cultura apuesta por «ligar a visita ao castelo [erigido a mediados del siglo XVIII], que só na ponte do Primeiro de Maio recibiu máis de duascentas persoas, co xacemento». Destaca el interés del conjunto, en un paisaje extraordinario, como referente del turismo cultural del municipio de Cedeira y de la comarca.

Link: http://www.lavozdegalicia.es

Esta entrada foi publicada en Cedeira, Comarcas, Cultura, Fotos de Cedeira, Fotos Galicia, Galicia, Patrimonio Arqueolóxico, Politica, Politica Local, Turismo, Turismo local. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.