Sen fumes na praia da Madalena, en Cedeira

El arenal se ha incorporado a la Red Galega de Praias sen Fume, de la que ya forman parte una decena de playas de la comarca

La playa de A Magdalena ha sido la última de la comarca en adherirse a la Rede Galega de Praias sen Fume, una iniciativa de la Xunta de Galicia con la que busca combatir el consumo de tabaco. Desde el Concello de Cedeira recuerdan que «o cumprimento desta restrición é totalmente voluntario». Animan, en cualquier caso, a los bañistas, ya sean vecinos o visitantes, a que respeten esta medida, «porque é responsabilidade de todos contribuír a reducir o tabaquismo na sociedade, favorecer comportamentos saudables nas persoas máis novas e fomentar un modelo de praia que respecte e coide o medio ambiente». En las comarcas de Ferrolterra, Eume y Ortegal ya son once los arenales que se han sumado a esta campaña, como figura en la relación publicada por el Servizo Galego de Saúde (Sergas). En Ferrol, el cartel de playa sin humo se puede encontrar en A Fragata y Esmelle; en Ortigueira, en A Concha (Espasante) y Morouzos; en Mañón, en Esteiro y Bares; en Valdoviño, en Mourillá; en Cabanas, en el arenal do Chamoso; en Fene, en Almieiras y Maniños; y en Cedeira, en A Magdalena.

Entre las razones que esgrime la Xunta para no encender un pitillo en la playa figuran los riesgos para la salud ?«o tabaco é a primeira causa de morbilidade e de mortalidade evitable»?, el ejemplo hacia los más jóvenes o el cuidado y la preservación del medio ambiente, al que afecta el humo de los cigarrillos.

Link: http://www.lavozdegalicia.es

Esta entrada foi publicada en Cedeira, Comarcas, Cultura, Fotos de Cedeira, Fotos Galicia, Galicia, Natureza, Politica, Politica Local. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.