Esteirana supera a A Cabana e ondea a bandeira de Cedeira

La embarcación ferrolana lidera la clasificación general provisional de la Liga B.

Las tripulaciones de Esteirana y A Cabana protagonizan un intenso duelo en la recta final de la Liga B de traineras. Los de Muros lideraron la regata disputada esta tarde en Cedeira imponiéndose desde la primera virada. Marcaron el mejor tiempo de la jornada con un crono de 21:14,83, sacando nueve segundos a la embarcación rival de A Cabana, segunda en la clasificación de la regata cedeiresa.

Los ferrolanos están viviendo una espectacular temporada con seis victorias y dos segundos puestos, liderando con solvencia la clasificación general provisional de la Liga B con 78 puntos. Aunque aún faltan tres citas, parece que la única embarcación que les sigue el ritmo es la Esteirana, que con la victoria de ayer suma 73 puntos.

El resto de las traineras de la comarca, la organizadora CR Cedeira y CM Mugardos, finalizaron en el sexto y décimo lugar respectivamente.

Link: http://www.lavozdegalicia.es

Esta entrada foi publicada en Cedeira, Comarcas, Deporte e Saude, Deporte na rúa, Deportes, Fotos de Cedeira, Fotos Galicia, Galicia, Politica, Politica Local, Remo Cedeira, Traballo, Traiñas, Turismo, Turismo local. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.