Restaurantes de Narón, Cariño, Cedeira, Valdoviño, Ortigueira y Mañón, con el Camiño do Mar

Establecimientos de los municipios por los que discurre esta ruta participan en unas jornadas gastronómicas de promoción del itinerario

La Voz de Galicia

LA VOZ
Restaurantes de Narón, Valdoviño, Cedeira, Cariño, Ortigueira y Mañón participan en el Camiño Gastronómico do Mar, una serie de jornadas que tendrán lugar en 30 establecimientos de los 15 concellos por los que discurre el Camiño do Mar, desde Ribadeo hasta Neda. La Organización de Productores Pesqueros de Lugo y la Asociación Amigos do Camiño do Mar Peregrinación a Santiago de Compostela presentaron esta iniciativa, ayer en Burela.

El objetivo es triple: «Fomentar el consumo de pescado, apoyar al sector hostelero del norte de Galicia y promocionar el Camiño do Mar», la ruta jacobea que comunica por tierra el Camiño Norte y el Camiño Inglés hacia Compostela. La conselleira do Mar, Rosa Quintana, intervino, de modo virtual, en el acto. Defendió este tipo de acciones, «fundamentais porque axudar a promocionar o produto e ao sector pesqueiro, e á hostalería, un dos sectores máis desfavorecidos pola pandemia». La campaña empezará el 9 de octubre en Ribadeo y seguirá, cada fin de semana, hasta recalar en Narón y Neda, del 4 al 6 de diciembre.

Ortigueira apoya la ruta

El teniente de alcalde de Ortigueira, Ángel Lozano, asistió a la presentación y expresó el apoyo del Concello a la oficialización del Camiño do Mar. Así se aprobó en el Parlamento gallego en marzo de 2010, como recordó Manuel Vicente, de Amigos do Camiño do Mar.

Link: http://www.lavozdegalicia.es

Esta entrada foi publicada en Cedeira. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.