A venda de peixe e marisco retárdase polas dúbidas sobre a mobilidade en Noiteboa

As tendas en liña atenden pedidos de todo o país, pero ven que moitos clientes non teñen claro cando e canto comprar

ANA F. CUBA
CEDEIRA / LA VOZ

Coa restauración a medio gas, os particulares son o principal obxectivo das tendas de venda en liña de peixes e mariscos para o Nadal. Pero as compras, este ano, están a retardarse polas dúbidas sobre as restricións á mobilidade, que condicionarán en que mesa e con canta xente poderémonos sentar para a cea de Noiteboa ou a comida de Nadal. «Hai pedidos, si, pero a xente está a esperar a última hora, ata ver máis claro como vai ser a situación, chaman pensando xa na fin de semana. Nós imos facer os envíos para que os reciban no domicilio o 23. É produto fresco e estará perfecto para consumir o 24», apuntan desde Cedeira Gourmet.

Máis do 70 % do negocio desta marca, que pertence ao Grupo Expomar, sitúase fóra de Galicia, sobre todo en Madrid, Barcelona ou Andalucía. En Nadal aumenta, de modo especial, a demanda de marisco. «Percebe e centola é o que máis está pedindo a xente. Van caros, como todos os anos. O tempo non está a axudar e hai pouco produto», explica esta empresa de Cedeira. José Luis Pérez Cribeiro, á fronte do negocio desde fai un par de décadas, incide neste aspecto. «A xente oe na televisión que o marisco vai barato e chámannos, pero iso é mentira, co mal tempo é unha animalada o prezo», sinala. O mar non deixou faenar aos percebeiros da comarca estes últimos días (confían en poder facelo polo menos o venres) e vendedores como Pérez Cribeiro acudiron ás poxas de Porto de Vega e Luarca, en Asturias, «onde pasou percebe a 258 euros, do que non comprarías por máis de 95-98, porque non ten calidade para custar ese diñeiro».

Entre os peixes, os máis solicitados nestas datas son o linguado, o rodaballo, a robaliza e a dourada salvaxe, o San Pedro ou a pescada. Este último é o produto estrela da tenda en liña donorte.gal, impulsada por sete dos nove barcos volanteros de Cedeira. «Na web estannos encargando moito de Madrid, sobre todo peixe, e tamén algunha centola. A Merluza DoNorte [marca que lanzaron en agosto] está saíndo ben, estamos contentos, vemos unha progresión. Chaman restaurantes e particulares, confiamos en que o boca a boca funcione e ir facendo unha carteira de clientes», explica Eduardo González López, un dos empresarios implicados neste proxecto e patrón maior do depósito cedeirense.

Na Tenda dá Lonxa, o punto de venda que a confraría puxo en marcha na lonxa cedeirense, as vendas reséntense pola incerteza sobre as festas. «Vemos que hai menos encargas que outros anos, e supoñemos que ten que ver con que aquí hai moita xente que ten familia en Narón ou Ferrol, e que aínda non saben se se van poder xuntar. E clientes deses concellos non están comprando porque non saben se poderán vir recoller o pedido», indica o patrón maior.

Esta entrada foi publicada en Cedeira, Comarcas, Galicia, Mar de Cedeira, Pesca, Politica, Politica Local. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.