As tendas en liña atenden pedidos de todo o país, pero ven que moitos clientes non teñen claro cando e canto comprar

ANA F. CUBA
CEDEIRA / LA VOZ
Coa restauración a medio gas, os particulares son o principal obxectivo das tendas de venda en liña de peixes e mariscos para o Nadal. Pero as compras, este ano, están a retardarse polas dúbidas sobre as restricións á mobilidade, que condicionarán en que mesa e con canta xente poderémonos sentar para a cea de Noiteboa ou a comida de Nadal. «Hai pedidos, si, pero a xente está a esperar a última hora, ata ver máis claro como vai ser a situación, chaman pensando xa na fin de semana. Nós imos facer os envíos para que os reciban no domicilio o 23. É produto fresco e estará perfecto para consumir o 24», apuntan desde Cedeira Gourmet.
Máis do 70 % do negocio desta marca, que pertence ao Grupo Expomar, sitúase fóra de Galicia, sobre todo en Madrid, Barcelona ou Andalucía. En Nadal aumenta, de modo especial, a demanda de marisco. «Percebe e centola é o que máis está pedindo a xente. Van caros, como todos os anos. O tempo non está a axudar e hai pouco produto», explica esta empresa de Cedeira. José Luis Pérez Cribeiro, á fronte do negocio desde fai un par de décadas, incide neste aspecto. «A xente oe na televisión que o marisco vai barato e chámannos, pero iso é mentira, co mal tempo é unha animalada o prezo», sinala. O mar non deixou faenar aos percebeiros da comarca estes últimos días (confían en poder facelo polo menos o venres) e vendedores como Pérez Cribeiro acudiron ás poxas de Porto de Vega e Luarca, en Asturias, «onde pasou percebe a 258 euros, do que non comprarías por máis de 95-98, porque non ten calidade para custar ese diñeiro».
Entre os peixes, os máis solicitados nestas datas son o linguado, o rodaballo, a robaliza e a dourada salvaxe, o San Pedro ou a pescada. Este último é o produto estrela da tenda en liña donorte.gal, impulsada por sete dos nove barcos volanteros de Cedeira. «Na web estannos encargando moito de Madrid, sobre todo peixe, e tamén algunha centola. A Merluza DoNorte [marca que lanzaron en agosto] está saíndo ben, estamos contentos, vemos unha progresión. Chaman restaurantes e particulares, confiamos en que o boca a boca funcione e ir facendo unha carteira de clientes», explica Eduardo González López, un dos empresarios implicados neste proxecto e patrón maior do depósito cedeirense.
Na Tenda dá Lonxa, o punto de venda que a confraría puxo en marcha na lonxa cedeirense, as vendas reséntense pola incerteza sobre as festas. «Vemos que hai menos encargas que outros anos, e supoñemos que ten que ver con que aquí hai moita xente que ten familia en Narón ou Ferrol, e que aínda non saben se se van poder xuntar. E clientes deses concellos non están comprando porque non saben se poderán vir recoller o pedido», indica o patrón maior.