Quejas vecinales por el pésimo estado de la estación de autobuses de Cedeira

bus

El edificio se encuentra cerrado.

El Concello urge a la Xunta a «solventar os desperfectos» de la instalación, que gestiona la empresa Arriva Noroeste.

El pésimo estado de la estación de autobuses de Cedeira se aprecia en el exterior -postes de la luz a punto de venirse abajo, maleza invadiendo la zona ajardinada o vigas rotas- y, sobre todo, en el interior, con humedades y una sensación general de absoluto abandono. Del techo de la estancia que un día funcionó como cafetería, sin actividad alguna, aún cuelga una guirnalda de Navidad; el suelo está muy sucio; las plantas, a punto de secarse; y alguien ha dejado una fregona, una escoba y un recogedor, sin haber acabado el trabajo.

Las quejas vecinales han hecho reaccionar al Concello de Cedeira ante «o lamentable estado de conservación, coas dependencias pechadas, sen alumeado fóra, coas farolas arrincadas con perigo de que se poidan caer enriba dalguén, e mesmo electrocutalo, con alto risco para os rapaces que van ao instituto ou frecuentan as instalacións deportivas», situadas en las inmediaciones. En el escrito remitido a la Dirección Xeral de Mobilidade, el alcalde, el socialista Pablo Moreda, solicita a la Xunta, «como titular da estación de autobuses (explotada por Arriva Noroeste), que realice as actuacións pertinentes de mantemento, procedendo á maior brevidade a solucionar os desperfectos».

La concesión vence el 31 de diciembre de 2016 y el gobierno de PSOE, BNG y Anova pretende solicitar la gestión de estas instalaciones, erigidas en terrenos de titularidad municipal. «O que queremos é poder dispoñer de espazos para as asociacións e para o Concello. Pero mentres non poidamos optar á concesión, preocúpanos que leve tanto tempo sen acondicionar, cando ademais se están arranxando as rúas do arredor», indicó Moreda.

Link: http://www.lavozdegalicia.es

 

Esta entrada foi publicada en Cedeira, Comarcas, Galicia, Politica, Politica Local, Traballo, Turismo, Turismo local. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.